Followers

Friday 2 September 2011

Writer's Block?

I think I reached the end of my repertoire because I am beginning to repeat myself in the kitchen. I was wondering when that would happen. Maybe I have a "writer's block" or do I have to try a new route? Let me think about it.
For today it is grilled pork ribs, fried potatoes and vegetables for J.P. and for me a big amount of stir fried vegetables like I made yesterday, Today with boiled rice. 
We had pork ribs before and I don't want to rewrite the way of doing it. Maybe look for "pork ribs" among the "labels" and it should come up. 
Ich glaube nun habe ich eine Sendepause erreicht denn es sieht so aus als ob ich mich mit der Wahl der Mahlzeiten wiederhole. Habe mich schon gewundert wann das eintreffen würde. Man kann schließlich nicht 365 verschiedene Gerichte kochen, oder doch? Vielleicht sollte ich neue Wege einschlagen? Mal sehen, darüber muß ich erst einmal nachdenken.
Heute gab es jedenfalls mal wieder gegrillte Schweinerippchen, mit Bratkartoffeln und Gemüse für J.P. Ich selbst habe mir eine große Gemüsepfanne gemacht, diesmal mit Reis dazu. 
Jeg tror at jeg begynner å lage det samme om igjen. Tenkte meg nok at dette ville komme til å skje før eller siden. Det blir kanskje ikke 365 forskjellige retter. Eller jeg må finne på noe nytt. La meg tenke på det litegran.
Idag var det igjen svineribbe med stekte poteter og kokte gulrøtter for J.P. Jeg valgte igjen en stor gryte med grønnsaker og ris atått. 

No comments:

Post a Comment

I love getting a comment from you now and then. Be patient, they will appear, I just have to see first if they are OK to publish. No anonymous any more. I am getting too much spam.