Followers

Saturday 26 November 2011

Sirloin Roast and Veggies




Black Friday is over! I stayed home because I am not the shopping type. 
I rather go and browse a flea market.
We had friends for dinner yesterday, they have to share our fridge because theirs isn't working. Some kind of electrical problem.
I made a sirloin roast, with veggies and potatoes and gravy. No big deal but I must admit that I very much miss my kitchen at home. 
Der große Einkaufstag, einen Tag nach Thanksgiving, ist glücklicherweise vorbei. Daran teilgenommen habe ich nicht, denn ich bin kein Fan von endlosen Einkaufsorgien, kann aber endlos über einen Flohmarkt wandern. 


Gestern hatten wir unsere Freunde zum Abendessen. Wir teilen unseren Kühlschrank mit ihnen weil ihrer den Geist aufgegeben hat. Irgend ein elektrisches Problem.
Es gab Schweinebraten mit Gemüse, Kartoffeln und Soße. Kein aufwendiges Kochen. Aber ich muß zugeben daß ich meine richtige Küche doch sehr vermisse.


Den store innkjøpsdagen etter Thanksgiving gikk uten at jeg deltok. Jeg er ikke den typen som shopper; jeg heller liker å gå  på  loppemarketer.


Våre venner spiste med oss igårkveld. Vi deler kjøleskapet fortiden inntil de har fått reparert deres. 
Det ble svinestek, grønnsaker med poteter og saus. Ikke vanskelig, men jeg lenkter etter kjøkkenet mitt. 

No comments:

Post a Comment

I love getting a comment from you now and then. Be patient, they will appear, I just have to see first if they are OK to publish. No anonymous any more. I am getting too much spam.